21 grudnia 2010

I mikołaj w końcu dotarł......

A więc tak jak wyżej napisane, mikołaj dotarł!!! Cieszycie się?? ;-)  
Najpierw przyszedł do xDOMINIKAx3 zostawiając u niej :


paczka nr 1
Szminka L'oreal - używałam jej chyba coś koło 4 razy, źle się czuję a tym kolorze
Błyszczyk Inglot - za dużo mam błyszczyków, zostało jakieś 40%
Nabłyszczacz Sally Hansen - stwierdziłam, że jest mi niepotrzebny, ciężko ocenić, ale około połowy zostało
Róż Bourjois - nie pasuje mi kolor, zostało ok 90-95%
Kredka w szmince Oriflame Visions - za dużo mam produktów do ust, użyta około 3 razy, więc zużycie minimalne

paczka nr 2
Puder Revlon Colorstay - zbyt kryjący dla mnie, zostało około 40%
Błyszczyk Bourjois w słoiczku - za dużo mam produktów do ust, użyty dwa razy
Błyszczyk Visions - jak wyżej, zostało około 50%
Pasek na wągry na nos Nivea - nowy
Lakier Sally Hansen Hard as Nails 03 - nie odpowiada mi kolor, zostało około 60-70%
Lakier Mc Evoy Trish - mam identyczny kolor z Narsa, zostało około 80%

paczka nr 3
Zestaw do frencha Sally Hansen - użyty raz, french nie jest dla mnie
Paski do frencha
Błyszczyk L'oreal Glam Shine - nie podpasował mi kolor, zostało około 85%
Mini kredka do oczu Manhattan - użyta raz, nie umiem używać kredek
Błyszczyk Avon Colortrend - za dużo produktów do ust, zostało ok 65%
Próbka podkładu Revlon Colorstay Active - około 2 ml (w opakowaniu z kremu L'oreal)







A chwilę później był już u TheOleskaaa ;-)

Prezent numer 1 / Gift set number 1
Prezent numer 2 Gift set number 2

Chciałabym wam życzyć wesołych, zdrowych i obfitujących w duużo prezentów Świąt :**
Trzymajcie się ciepło ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)