23 grudnia 2010

Blog roku?

Tak jak zapewne do każdego z Was, tak i do mnie przyszedł email na temat konkursu blog roku. Po dłuższych przemyśleniach uznałam, że nie zaszkodzi jak się zgłoszę ;) Nie liczę na wygraną, co to to nie, ale chce się przekonać czy ludzi interesuje to co tu piszę ;D A więc zgłosić zgłosiłam się i czekam co będzie dalej :D Kazali mi wkleić link, więc wklejam ;D http://www.blogroku.pl/saturdaynight-saturday-night,gweig,blog.html Kliknijcie raz na jakiś czas :D Jak już tak paplam, to powiem Wam jeszcze, że chciałam zamieścić tu reklamy w , które jak klikniecie ja będę zarabiać :D Ale może ja jestem opóźniona ale nie wiem jakie mam wybrać xd W większości są takie, że nie tylko trzeba w nie klikać, ale też się zarejestrować. A wiadomo nie każdy to lubi i nie każdy ma na to ochotę ;D Piszcie co o tym myślicie bo ja nie wiem co zrobić xd Jak wiadomo wszem i wobec jutro wigilia :D Ojj czekam na nią cały rok :D Najgorsze jest to że człowiek tak czeka i czeka a jak w końcu nadejdzie to trwa pięć minut i znowu trzeba czekać cały rok xd Dobra paplam i paplam czas kończyć :D Jeszcze jedno kupiłam sobie ostatni nowy lakier z Wibo czerwony, perłowy czasami wydaje mi się, że lśni na fioletowo xd Pomaluje sobie nim paznokcie jutro :D Jest taki świąteczny ;D Ok, bo zaczynam mówić od rzeczy :D Jeszcze raz Wesołych Świąt:**
 

3 komentarze:

  1. Wszystkiego, co najlepsze w te Święta oraz w Nowym Roku!
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę za mało tu się dzieje, żeby tak od razu aspirować do bloga roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwetto wiem ;D ale spróbować każdy może ;p

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)