28 grudnia 2010

Moje małe kolorowe bombki czyli Miss Sporty

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje małe bombki ;-) Są to wszystkie lakiery Miss Sporty, jakie posiadam :D Seria Lasting Colour ma przetrwać na naszych paznokciach 7 dni, czy tak jest szczerze wątpię, mój zaczął się ścierać po 3 dniach, ale dam mu jeszcze jedną szansę bo za pierwszym razem niedbale go nałożyłam ;)Z tej serii mam dwa kolory 13 i 07, pierwszy to piękny pastelowy róż, żeby uzyskać kolor taki jak w buteleczce potrzeba 3 warstw. Drugi to kolor, którego nie umiem określić xd jest to coś w rodzaju jasnej perły, choć ja nie lubię perłowych lakierów ten baaardzo przypadł mi do gustu ;) I małe sprostowanie ten różowy wytrzymał na moich paznokciach 3 dni, a ten perłowy coś koło 5-6 dni. 




Seria Colour Clubbing, czyli kolory prosto na imprezę ;D Ja posiadam trzy są to 10, 23 i 30. Od zawsze marzyłam o miętowym lakierze i oto w moje łapki wpadł Miss Sporty dziesiątka ;D Jest to doprawdy mięta ale perłowa choć tu na zdjęciu wyszła na pastelową ;/ (ehhh zdjęcia z telefonu)Co kocham w tych lakierach to ich genialny pędzelek, który jest płaski i na końcu zaokrąglony co idealnie sprawdza się na moich paznokciach ;D Taki pędzelek posiadają 10 i 23, ale 30 ma już prosty długi aplikator myślę, że to była starsza seria, ponieważ ten kolor mam już od roku. A różnią się nie tylko pędzelkiem ale także kolorem trzonka (chyba tak to się nazywa xd) te młodsze mają białe, a ten starszy ma szary. Kolor 23 to pomarańcza też perłowa (ehh,a mówiłam, że nie lubię xd to prezent)i ostatni 30 to piękne złoto, prawdziwy klubowy kolor ;D Seria Clubbing Colour wytrzymuje na moich paznokciach cały tydzień, przynajmniej ten złoty kolor bo z resztą nie wytrzymywałam dłużej niż 4 dni :D Ojj, długie to moje gadanie było,a to jeszcze nie wszystko, leżąc wczoraj na łóżko rozmyślałam o tym blogu i o Was :D Uznałam,że Was trochę zaniedbuję, mam teraz wolny czas więc muszę to nadrobić :D Szykują się notki o uwielbianych przeze mnie lakierach Wibo i nie tylko :D A więc czekajcie cierpliwie :D Macie jakieś plany na sylwestra ? Buziakii :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)