2 czerwca 2012

Drogie Panie testujemy: Czekoladowa maseczka - Montagne Jeunesse.


Co, to jest ?

Czekoladowa, kremowa maseczka oczyszcza pory, nawilża i jednocześnie leczy skórę. Skóra wygląda zdrowo i czysto, jest zrelaksowana i wypoczęta. Zawiera masło shea i masło kakaowe.
Skład: Aqua (Puriefied water), Kaolin, Illite (Mediterranen Clay), Glycerin, Glyceryl Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa) seed butter, Cetereth-20, Butyrospermum Parkii (Shea butter), Theobroma Cacao (Cocoa) shell powder, Sea salt (Dead Sea salt), Aroma (Flawor), Glucose, Lactoperoxidase, Citrid Acid, Glucose Oxidase, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499 (Iron oxides).

Opakowanie.

Ogromna dwudziesto gramowa saszetka, z wysmarowaną na czekoladowo twarzą jekiejś Pani. Z tyłu saszetki znajdziemy wszystkie interesujące nas informacje i skład. 

Co Ja, o tym myślę ?

Maseczka ma postać kremowej, bardzo gęstej pasty w ciemnym, czekoladowo-brązowym kolorze. Aby równomiernie nałożyć ja na twarz trzeba się nico namachać, jednak da się to zrobić :) Kosmetyk ma ciekawy jednak, dość sztuczny zapach czekolady, który towarzyszy nam podczas 15 minut w których trzymamy maseczkę na buzi. Skóra po zastosowaniu tego produktu jest nieco rozjaśniona, oczyszczona i miękka w dotyku. Taki efekt utrzymuje się na niej dzień, po czym cera wraca do tzw. punktu wyjścia. 
Polecam ?

Jak najbardziej maseczki z tej serii są godne polecenia. Mają ogromną pojemność, dzięki temu starczą nam na kilka użyć. Dostępnę, są w bardzo wielu rodzajach z przeznaczeniem do wszystkich typów cery. Co do samej bohaterki dzisiejszego posta, mimo, że jej zapach nie do końca mi odpowiada (sztuczność) bardzo ją polubiłam, ma fajną konsystencję, i daje całkiem przyjemny efekt na buzi :)

Dostępność: Ja swoje maseczki kupuje w Tesco, ale dostępne, są rownierz w drogeriach czy np. Allegro.
Cena: 5 zł.

12 komentarzy:

  1. są super, u nas na blogu jest ich kilka do wygrania między innymi! budziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maski tej firmy, a ta jest moją faworytką :) Chociaż ostatnio odkryłam coś jeszcze lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubie :) Mów co odkryłaś, jestem bardzo ciekawa :))

      Usuń
  3. heh uwielbiam czekolade
    http://allegro.pl/koszula-blekitna-reserved-38-asos-zara-i2380463961.html

    http://allegro.pl/spodnica-czerwona-bordowa-w-roze-38-asos-zara-i2380465750.html

    http://allegro.pl/koszulka-t-shirt-top-secret-38-asos-zara-khaki-i2380466923.html

    http://allegro.pl/koszulka-t-shirt-orsay-z-asos-rozm-38-zara-i2380467980.html

    http://allegro.pl/t-shirt-czarny-rozmiar-38-asos-zara-i2380470335.html

    http://allegro.pl/reserved-t-shirt-koszulka-rozm-38-jak-asos-zara-i2380473167.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for any other excellent post. Where else may anyone get that kind of information in such a perfect manner of writing?
    I've a presentation next week, and I am at the search for such information.
    My webpage - What is Acne No More

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)