17 marca 2012

Drogie Panie testujemy: Hipoalergiczne mydło w płynie - Biały Jeleń.

Co, to jest ?


Hipoalergiczne mydło naturalne w płynie Biały Jeleń do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii 
Zawiera naturalne składniki, nie podrażnia skóry oraz skutecznie usuwa zabrudzenia. Przyjazne dla środowiska <opis>.



Opakowanie.


Plastikowa, przezroczysta butelka. Dzięki temu możemy kontrolować zużycie mydła. Fajnym gadżetem, też jest bardzo higieniczna, nie zacinająca się pompka. Opakowanie ma pojemność 500 ml.


Co Ja, o tym myślę ?


Mydło ma rzadką lejącą się konsystencję, która dla mnie jest jednak nieco za bardzo "wodna". Przyjemnie myje skórę, delikatnie ją oczyszczając. Skóra po nim trochę skrzypi, przez co czuć, że została porządnie wymyta. Kosmetyk ma przyjemny, mydlany zapach, który nie utrzymuje się na buzi. Jest, to mydło hipoalergiczne, więc na da się dla osób z wrażliwą cerą. W moim przypadku nie podrażnił skóry, ani nie uczulił. Lubię je stosować, zarówno do mycia twarzy jak, i całego ciała. 
Polecam ?


Mydło Biały Jeleń, kupiłam zaraz po powrocie do domu ze szpitala. Poleciła mi je pielęgniarka, ze względu na, to że na prawej nodze założono mi aparat ilizarowa. I każdy pacjent po takim zabiegu mył skórę tym mydłem. Dzięki temu, że jest bardzo delikatne, i ma stosunkowo krótki skład nie podrażnia skóry. Świetnie oczyszcza, ją nie wysuszając, ani nie ściągając. Mam nawet wrażenie, że nieco nawilża. 


Dostępność: Rossman, apteki, drogerie internetowe.
Cena: 5,50 zł. 

4 komentarze:

  1. Szare mydło jest dobre na wszystko :)
    Ja się muszę zaopatrzyć w żel do kąpieli, bo właśnie słyszałam, że na wszelkie rany pooperacyjne Biały jeleń jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biały jeleń od jakiegoś czasu przeżywa swój renesans ! i bardzo dobrze ! :))
    aktualnie nie używam, ale kiedyś był stałym gościem u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam żadnego produktu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tylko próbki, całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)