17 czerwca 2011

Drogie Panie testujemy: Perfecta Oczyszczanie, Peeling drobnoziarnisty

Po pierwsze: Co, to jest?

Aktywny peeling z drobinkami krzemionki krystalicznej polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i suchej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin A - B5 - E, a także kojący wyciąg z płatków róży francuskiej o działaniu odmładzającym. 




Po drugie: Opakowanie.

Ja kupiłam 10 ml. próbkę w cenie 1,50 zł., dostępny jest też w postaci tubki w, której otrzymujemy 60 ml. za 12 zł.

Po trzecie: Co ja o tym myślę?


Jest, to jeden z najlepszych peelingów jakie miałam okazję testować. Delikatnie oczyszcza skórę, pozbywa się z niej suchych skórek,i pozostawia ją miękka i miłą w dotyku. Ma dość mocny morski zapach, zawiera w sobie mnóstwo delikatnych drobinek, które nie podrażnią nawet najdelikatniejszej skóry. Peeling przeznaczony jest dla cer suchych i normalnych, choć z moją mieszaną poradził sobie świetnie. 




Po czwarte: Polecam?

Świetny peeling, który idealnie oczyszcza skórę, i powoduje że staje się ona miękka i delikatna. Jednak jego największym plusem, jest meega wydajność, 10ml. próbkę stosuję już 2 tydzień, myjąc twarz 3-4 razy w tygodniu, po prostu cudo. Gdy w końcu mi się skończy od razu zaopatrzę się w pełnowymiarowe opakowanie :) 

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten peeling :) muszę w końcu zaopatrzyć się w pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to najlepszy peeling jaki miałam okazję stosować !!!! skóra po nim jest idealnie gładka, oczyszczona, promienieje wręcz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten peeling. Saszetka wystarcza na długo, skóra jest po nim gładka, świeża, a sam peeling cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)