18 czerwca 2011

Współpraca z Paatal

Wczoraj odwiedził mnie Pan kurier z paczką od Paatal :) Testy zostały rozpoczęte, zobowiązałam się ukazywać recenzję wszystkich produktów do dnia 30 czerwca. Pierwsze co mega pozytywnie mnie zaskoczyło gdy ujrzałam paczkę, to, to jak świetnie była zabezpieczona. Ogromna ilość folii bodajże bąbelkowej, taśmy, i inne zabezpieczenia, skutecznie uchroniły środek od jakichkolwiek niebezpieczeństw :) A o, to produkty, które znalazły się w pierwszym pakunku od Paatal:

Stiefel Mydło salicylowe
Sleek ACID


Boots Botanics - odżywka do włosów


Sunkissed - puder brązujący, w pędzelku


Moje pierwsze wrażenia:

Paletka ACID ma ogromny potencjał, choć to kompletnie nie moje kolory. Odżywka ma piękny świeży zapach, a puder w pędzelku daje bardzo delikatny efekt  rozświetlenia, i już dziś mogę powiedzieć, że to na pewno nie jest puder brązujący. Dokładnych recenzji, zdjęć, swatchy możecie się spodziewać do końca tego miesiąca :) 

Używałyście tych produktów? Chętnie poczytam Wasze opinie o nich :) 
 

6 komentarzy:

  1. Ja od niedawna mam Sleeka, ale już zdążyłam pokochać ich paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę :)


    Wyróżniłam Twój blog :)
    http://pazurkicarmen10210.blogspot.com/2011/06/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje:)
    Swietne zdobycze, ja chyba tez cos dostne od Paatal:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy:)
    Niestety żadnego z tych kosmetyków nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również czekam na recenzje :) Zapraszam do mnie:) http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)