17 stycznia 2012

Drogie Panie testujemy: Głęboko oczyszczający, chłodzący tonik - Clean&Clear.

Co, to jest ?

Nowy głęboko oczyszczający chłodzący tonik dokładnie oczyszcza skórę, aby usunąć zatykający pory brud, tłuszcz i makijaż, co może prowadzić do powstania pryszczy. Dzięki przełomowej technologii, podczas oczyszczania tonik przyjemnie schładza skórę,zwężając pory i zmniejszając ich widoczność. Skóra jest czysta, odświeżona i pięknie rozjaśniona<opis>.

Skład: 
Skład: Aqua, Alcohol Denat., Glycolic Acid, Salicylic Acid, Sodium PCA, PPG-5-Ceteth-20, Menthyl Lactate, Sodium Lactate, Sodium Ascorbyl Phospathe, Parfum.


Opakowanie.

Tonik zamknięty został w przezroczystej butelce, o pojemności 200 ml. Dozuje się go przez korek zamykany na zatrzask.
Co ja,o tym myślę ?

Produkt nie ma koloru, za to posiada specyficzny, bardzo mocny zapach. Po aplikacji tonik nieco szczypie w skórę, powoduje jej ściągnięcie, i lekki zaczerwienienie. Kosmetyk nieco oczyszcza skórę, ale nie robi tego w jakiś spektakularny sposób. Pory, są delikatnie zwężone. Nie zauważyłam, żeby tonik mnie uczulił czy przyczynił się do powstawania nowych krostek. Od jakiegoś czasu zmagam się z licznymi zaskórnikami na policzkach, i niestety ten produkt nie sprawdził się. 


Polecam ?

Jestem pewna, że kosmetyk nie sprawdzi się przy cerach wrażliwych bądź suchych. Ze względu na swój bardzo mocny alkoholowy zapach, i uczucie ściągnięcia po jego użyciu. Jeśli chodzi  o obietnicę producenta, o efekcie chłodzenia podczas aplikacji, to jest ono prawdą. Ja po skończeniu tej buteleczki, już do niego nie wrócę, poszukam czegoś delikatniejszego i bez alkoholu w składzie. Polecacie, jakiś sprawdzony, delikatny tonik ?

Dostępność: Rossman.
Cena: ok.10 zł.

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten tonik ale w nieco innym opakowaniu. :) zawsze jeden trzymam w łazience, ale nie przecieram nim całej twarzy jedynie służy mi do zasuszania "niespodzianek" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować go w taki sposób, bo na całą twarz się nie nadaje :)

      Usuń
  3. po zmianie pielegnacji mojej cery nie uzywam alkoholowych produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś dawno temu kupowałam toniki C&C, ale teraz wiem, że był to jeden z moich największych błędów. toniki do każdej cery powinny być zdecydowanie bezalkoholowe. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ale wersję w zielonej buteleczce i to chyba najgorszy produkt jaki miałam. Po nim tak zaczęło wydzielać się u mnie sebum, że to masakra, a miałam skórę typową suchą. Zostało pół opakowania i niestety chyba będę zmuszano to wylać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem, że nigdy więcej do niego nie wrócę..

      Usuń
  6. Ja polecam Acnosan Soft (recenzja u mnie na blogu). Mi bardzo przypasował.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)