7 grudnia 2011

Drogie Panie testujemy: Odżywcza maseczka na twarz, szyję i dekolt słodkie migdały z miodem, Perfecta.

Co, to jest ?

Odżywcza maseczka do szybkiej poprawy kondycji szarej cery. Polecana do codziennej pielęgnacji skóry, szczególnie zmęczonej - bez ograniczenia wieku. Kremowa konsystencja maseczki zawiera ekstrakt miodu z dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy C, B1, B2, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny koloryt. dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia. oleje z "dzikiego szafranu" i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają pozostawiając skórę aksamitnie gładką.

Skład: (INCI) Aqua, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alkohol, Cetyl Palmitate, Isopropyl Myristate, Paraffin Oil, Cetearyl Octanoate, Carthamus Tinctorius, Prunus Amygdalus Dulcis, Tocopheryl Acetate, Ascorybyl Plamitate, Linoleic Acid, Propylen Glycol, Mel, Glycerin, Lecithin, Retinyl Palmitate, D-Panthenol, Pyridixine HCL, Calcium Pantothenate, Amino Acids, Carbomer, Triethanolamine, Disodium EDTA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, BHA, Parfum

Opakowanie.

Maseczka zamknięta jest w 10 ml. złoto, czarnej saszetce. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie potrzebne nam informacje, o składzie, czasie i sposobie jakim powinnyśmy aplikować produkt, i efektach jakie producent obiecuje po jej zastosowaniu.

hipernet24.pl

Co ja, o tym myślę ?

Maseczka ma bardzo ładny, delikatny zapach, typowy dla wszystkich produktów mających w swoim składzie migdały i miód. Jej konsystencja przypomina mi lekki jogurt, bądź śmietankę (?). Jest bardzo przyjemna i z łatwością rozprowadza się, na skórze twarzy. Producent zaleca by maseczkę nałożyć grubą warstwą na skórę, i zostawić ok. 10 min. Następnie nadmiar wmasować , bądź zetrzeć wacikiem. Ja przy mojej tłustej cerze, czekam, aż produkt całkiem się wchłonie, a następnie lepką warstwę zmywam chłodną wodą. Efekt jaki uzyskuję po zastosowaniu maseczki, według mnie, jest rewelacyjny. Skóra jest rozjaśniona, miękka w dotyku i wygląda dużo lepiej, zdrowiej. Dodatkowo temu wszystkiemu towarzyszy bardzo przyjemny i relaksujący zapach. Dodam, że maseczka mnie nie zapchała i nie spowodowała uczulenia.

Polecam ?

Wstyd się przyznać, ale był, to mój pierwszy raz z odżywczą maseczką słodkie migdały z miodem Perfecty. Teraz już wiem, ze będę wracać do niej bardzo często. Produkt bardzo dobrze spisał się na mojej skórze, wygładził, ją lekko napiął i odżywił.
Sama maseczka jest, kosmetykiem wydajnym, jedna saszetka starczyła mi na 3 użycia. Jednak wszystko zależy od tego jak grubą warstwę nałożymy, na skórę. 

Dostępność: Rossman, Tesco, Auchan i wszystkie możliwe drogerie. 
Cena: 1,60 zł.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię te maseczki i są bardzo wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście ta masaczka nie przypadla do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się ona nie sprawdziła, ale zapach ma piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)