4 lipca 2011

Drogie Panie testujemy: Mydło salicylowe Stiefel.

Po pierwsze: Co, to jest?

Kwas Salicylowy zawarty w mydle to kwas rozpuszczalny w tłuszczach, dzięki temu oprócz tego, że złuszcza martwe komórki z powierzchni naskórka, ma także zdolność przenikania przez warstwę łojową-sebum i wnikania w głąb oraz oczyszczania porów skóry, a także wnikania w głąb mieszków włosowych, co ma duże znaczenie w leczeniu trądziku. Dzięki temu przyczynia się do odblokowania porów, a co za tym idzie zapobiega tworzeniu wszelkich wyprysków oraz pomaga oczyszczać tzw. “zaskórniki”, które stają się dzięki temu mniej widoczne.

Po drugie: Opakowanie. 

Produkt dostępny jest w postaci kostki mydła, w pomarańczowym kolorze. 



Po trzecie: Co ja o tym myślę? 

Mydło dobrze oczyszcza twarz, i powoduję, że skóra po jego użyciu jest tępa w dotyku i dość mocno ściągnięta. Przez co konieczne jest nałożenie kremu, najlepiej nawilżającego. Pory są ściągnięte, i delikatnie oczyszczone. Mydło świetnie radzi sobie z zaczerwienieniami na twarzy, łagodząc je i powodując, że stają się mniej widoczne. Używam go od trochę ponad dwóch tygodni i póki, co nic nowego mi nie wyskoczyło. Na, lepsze efekty muszę jeszcze trochę poczekać.

Po czwarte: Polecam?

Dobre mydło do buzi, w niskiej cenie. Najbardziej lubię w nim, to, że świetnie radzi sobie z wszelakimi zaczerwienieniami na skórze, łagodząc je, i powodując, że całkiem znikają. Niestety mocno ściąga skórę, i nie do końca podoba mi się forma samego produktu. Wolałabym, żeby mydło było w formie np. płynu bądź w tubce. Aplikacja byłaby wtedy przyjemniejsza i bardziej higieniczna :) Do kupienia tutaj, za 2,50 zł. :))

5 komentarzy:

  1. A ja uważam, że taka forma jest jak najbardziej ok. Biorąc pod uwagę bardzo niską cenę producent nie mógłby się pokusić o stworzenie tak wydajnego produktu w opakowaniu typu tubka ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zzielona
    masz rację, gdyby była to tubka mydło nie kosztowałoby już 2,50 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to chyba się skuszę na to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanka mydła kostkowego w ogóle, ale gdyby to był cudowny kosmetyk - pewnie bym się skusiła :) działanie na plus, chociaż to ściągnięcie również mi się nie podoba, może kiedyś wypróbuję - dzięki za recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. mydełko jest super polecam wszystkim, stosuje go od roku i przy dość częstym wysypywaniu mojej twarzy pryszczami teraz nie mam z tym problemu, od czasu do czasu cos nowego mi się zrobi ale po używaniu mydełka zdarza się to sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)