5 lipca 2011

Drogie Panie malujemy, tym razem paznokcie: Weekendowy szał, Colour Alike.

Po pierwsze: Co, to jest?

Lakiery z oryginalnej i nowatorskiej kolekcji Colour Alike nadadzą Twoim paznokciom olśniewający połysk. Starannie dobrana receptura pozwala utrzymać długotrwały efekt, a precyzyjny, wyprofilowany pędzelek zapewnia dokładne i równomierne nałożenie lakieru. Lakiery Colour Alike to gama niepowtarzalnych kolorów, które dodadzą Ci charakteru, pozwolą dobrać makijaż do nastroju i ubioru.  Lakier dostosowuje się do delikatnej struktury płytki paznokcia,łatwo się nakłada i szybko schnie. 


Po drugie: Opakowanie.

Szklana, gruba buteleczka z czarnym trzonkiem. Mieści w sobie 8 ml. produktu. 


Po trzecie: Co ja o tym myślę?

Uwielbiam ten kolor! Idealnie wpasowuje się w obecną pogodę, która póki co nas nie opuszcza.. Jest, to ciemny brąz, z fioletowym shimmerem. Pięknie lśni w słońcu, mieniąc się raz na brązowo, a raz na fioletowo. Nakłada się bezproblemowo, druga warstwa daje pełne krycie, nie tworzy smug ani bąbelków. Schnie w normie. Mam go od stycznia i zdążył trochę zgęstnieć, przez co musiałam go rozrzedzić. Początkowo trochę czepiałam się pędzelków w tych lakierach, ponieważ są dość długie i cienkie. Ale na całe szczęście zdążyłam je okiełznać :) I teraz nie sprawiają mi żadnych problemów. Niestety Weekendowy szał na moich paznokciach trzyma się bardzo krótko, już na drugi dzień mam starte końcówki :( A szkoda, bo kolor piękny.



Po czwarte: Polecam?

Ostatnio jakoś wzięło mnie na ciemne kolory na paznokciach :) A Weekendowy szał świetnie wpasowuje się w moją chwilową manię :) Nakłada się przyjemnie, schnie w normie, do szczęścia brakuje mi tylko, lepszej trwałości :) Jeśli macie ochotę możecie kupić go tu, za niecałe 8 zł.

5 komentarzy:

  1. ja też zauważyłam, że jakość lakierów CA zależy często od koloru... a szkoda, bo to trochę loteria :)
    kolor bardzo fajny, pewnie skuszę się na niego bliżej jesieni, bo teraz jestem w fazie wiosenno-letniej ferii barw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor prześliczny, tylko szkoda, że taki nietrwały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest za smutny i za ciemny, zdecydowanie wolę ciepłe, słoneczne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery z Colour Alike. Szybko schnął, długo się utrzymują :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)