15 czerwca 2011

Drogie Panie testujemy: Pomadka Ultra Rich Colour - Seria Matowa Golden Rose.

Po pierwsze: Co, to jest?

Paleta dwudziestu trzech kolorów w modnych odcieniach, o matowym efekcie to propozycja dla pań, które z jednej strony lubią bardzo kobiecy, pociągający szlachetnością efekt przy jednoczesnym zadbaniu o optymalny poziom nawilżenia ust. Masło Shea, witamina E to składniki pielęgnacyjne i ochronne.
Paleta kolorystyczna jest bardzo klasyczna i zapewne znajdzie uznanie u kobiet, które lubią czuć się i kobieco i pociągająco nie lubią natomiast nazbyt wyzywającego efektu...

Po drugie: Opakowanie. 

Szminka zamknięta jest w prostym, prostokątnym opakowaniu. Mieści w sobie 4,5g. produktu. Fajnie by było, gdyby sama szminka była ciut cięższa, lepiej leżałaby wtedy w dłoni.


Po trzecie: Co ja o tym myślę?

Choć szminka jest matowa, bardzo łatwo rozprowadza się na ustach, tworząc równą i ładną warstwę koloru. Zapach jest delikatny, ledwo wyczuwalny. Mazidło po aplikacji po kilku minutach zastyga na ustach, i staje się zupełnie matowe. Przed aplikacją konieczne niestety jest wykonanie peelingu, ponieważ pomadka mocno podkreśla suche skórki. Na ustach utrzymuje się ok. 3-4 godz. co uważam za dobry czas, biorąc pod uwagę dość śmieszną cenę 12,90 :) Kolor jest mocny, i nasycony, nawet po tych 4 godz. zostawia po sobie delikatną kolorową warstewkę. Póki co nie wysuszyła mi ust.


Po czwarte: Polecam? 

Ogromnym plusem pomadek Golden Rose jest fakt, że możemy wybierać z pośród mnóstwa wykończeń od nawilżający, matowych i metalicznych, na drobinkowych  kończąc. Każda seria kryje w sobie kilkanaście idealnie dobranych kolorów, pośród, których każda z nas znajdzie coś dla siebie. A wszystko, to w cenach od 5,75(!) do 13 złotych :) Jeśli chodzi o pomadkę, którą dostałam do testowania, to spełniła ona wszystkie moje oczekiwania, jest przyjemnie kremowa, ma fajny mocny kolor i długo utrzymuję się na ustach. Do kupienia tutaj.

Jeszcze jedną fajną rzeczą, jest fakt, że jeśli kupujemy na stronie Golden Rose (wcześniej trzeba się zarejestrować) możemy zbierać punkty, gdzie np. kupując szminkę Ultra Rich Colour z serii matowej otrzymujemy 1,05 punktu, które odpowiada 0,31 zł. Jeśli nazbiera nam się jakaś ilość tych punktów, możemy wykorzystać je płacą za produkt ! Myślę, że jest, to super rozwiązanie :)

5 komentarzy:

  1. Dzięki za linka do sklepu :) Dla mnie kosmetyki tej firmy stały się ciężko dostępne odkąd się przeprowadziłam, a teraz już po problemie ;D
    Wiele dobrego słyszałam o tych pomadkach, ale zawsze jak odwiedzam ich stoisko to skupiam się tylko na lakierach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i pełen wdzięku bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, bardzo ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opakowanie i pociągający kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bardziej przekonuje sie do zakupu szminki z golden rose:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)