15 kwietnia 2011

Drogie Panie malujemy: Usta w fuksji.

Ten post otwiera serię notek pod tytułem Drogie Panie..... Co znajdzie się dalej, będzie zależało od okazji ;) 
  
Dzisiaj przyszedł czas na makijaż. 


  
Na twarzy: 
podkład Synergen
Complextion Perfection
Oczy:
Queen Size Super Lenght & Curl Up
Usta:
Joko Lipstick Wet Lips J55

W niedzielę ogłosiłam wyniki konkursu. Jednak, nie przysłała do mnie adresu jedna ze zwyciężczyń, a mianowicie Magdalena. Jeśli do dzisiaj do godziny 20 nie otrzymam emaila, to niestety będę musiała losować jeszcze raz.

6 komentarzy:

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)