26 marca 2011

Ciężki dzień, i mała zapowiedź co jutro ;)

Dzisiejszy dzień prawie w całości spędziłam w samochodzie, na okropnie długiej podróży do Poznania. Jeżdżę tam odkąd się urodziłam i pierwszy raz tak wlókł mi się czas. Pogoda za oknem była po prostu straszna, co chwilę padał śnieg i na dodatek było zimno. Pod koniec przyszłego tygodnia postaram się naskrobać recenzję palety W7, wybaczcie, że tak z tym zwlekam, ale chce się jeszcze z nią trochę pobawić ;) Dzisiejszej nocy zmieniamy czas, powiem tyle: UBÓSTWIAM czas letni. Dzień leci mi wtedy szybciej, krócej siedzę w szkole i dłużej jest jasno ;) Jeśli chodzi o szkołę, to przyszły tydzień będzie bardzo męczący. Mam mnóstwo rzeczy do zaliczenia, i jeszcze ten cholerny polski. Czy jeszcze ktoś na tym świecie nienawidzi polskiego ? Jak Boga kocham, jeszcze rok temu kochałam ten przedmiot. Dobra chyba skończyłam wylewanie gorzkich żali ;) Czas przejść do przyjemniejszych rzeczy ;) Jutro zamieszczę post o moim pierwszym blogowym KONKURSIE, więc bądźcie czujni;) Powiem tylko tyle, że nagrody ufundowała firma VIPERA i jest jeden bonus z wyższej półki. Ale o tym jutro ;) Jestem strasznie podekscytowana jak to wszystko wyjdzie ;) Cały czas pracuje nad wyglądem bloga, bo póki co nie spełnia moich oczekiwań wyglądowych ;) Podziwiam UrbanBrunettes Heart i inne dziewczyny za chęci, czas i wolę walki ;) żeby się z tym bawić. Ja po prostu nie rozumiem o co chodzi z tym kodem html może mnie ktoś uświadomi ? Mam nadzieję, że wszyscy dotrwali do końca, to już chyba koniec moich dzisiejszych żali ;) 
Do następnego ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)