9 lutego 2011

Bo ja lubię myśleć ;-)

Od poniedziałku siedzę w domu, w końcu i mnie dopadło, kaszel, katar i co jeszcze? Ale jeden plus jest taki, że ominęło mnie parę nieprzyjemnych rzeczy ;) Dzisiaj strasznie mi się nudziło, więc postanowiłam wypróbować kilka z moich nowych kosmetyków z Oriflame o których napiszę niedługo ;) I tym sposobem wyszło coś takiego:

Mam nadzieję, że się podoba :) Przy okazji zgłosiłam się do konkursu <?> Make That Change organizowanego przez Oriflame. A co tam, spróbować można ! Jeżeli makijaż Wam się spodobał klikajcie Lubię To! http://makethatchange.pl/310,prezentacja_zdjec,index.xhtml ;) 
Z góry dziękuję za każde kliknięcie ;) 

4 komentarze:

  1. Skoro tak, to życzę zdrówka! :* Słońce oraz pogoda coraz ładniejsza, szkoda siedzieć w domu z chorobą ;)


    Pozdrawiam
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    ___
    Masz bloga? Zarabiaj na wyświetlaniu reklam NetSales! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)