26 stycznia 2011

Miss Sporty Fabulous Lash XX Curved

Prezent od mojego brata :p Maskara, która ma za zadanie maksymalnie podkręcać rzęsy. Czy to robi ? Zaraz się przekonacie ;)


Zacznijmy od szczoteczki ma dość gęste włosie, i jest lekko wygięta (jak we wszystkich tuszach podkręcających). Na początku miałam z nim trochę problemów bo zostawiał mi straszne grudki na rzęsach, ale po kilku razach jest już lepiej. Zmywa się bardzo łatwo, ja używam do tego tylko wody i płatka. Rach ciach i po sprawie ;) Wytrzymuje na rzęsach cały dzień, nie kruszy się ani nie rozmazuje. Na pewno będę jej używać choć moim ulubionym tuszem jest IsaDora, o której wkrótce.
Tak wygląda szczoteczka i sam tusz:




A to moje oko ;)
Bez tuszu:
I z tuszem ;)



1 komentarz:

  1. daje bardzo ładny efekt :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)