26 stycznia 2011

Colour Alike - Limited Edition Dżi aj Dżejn

Barbra postanowiła wysłać mi do recenzji kilka z ich lakierów. A o to pierwszy z nich ;)
Dżi aj Dżejn nazwa fajna, kolor też niczego sobie :) Jedyne co mnie w nim denerwuje to pędzelek, i fakt, że strasznie długo wysycha :/ Co do pędzelka to jest nie w moim typie długi i cienki bleee. Ale muszę się do niego przyzwyczaić, bo kolor jest tego wart ;) Jako bazę mam nałożoną odżywkę z serii Barbra Pro (o której też niedługo napiszę, jak chwilę poużywam), którą można używać jako podkład bod lakier. Przez to zrobił się trochę matowy, ale mi to nie przeszkadza ;) Na paznokciach mam 2 warstwy, które w zupełności wystarcza, żeby nie było prześwitów. Lakiery do kupienia na stronie klik: http://sklep.barbra.pl/produkty.phpid_kategoria=5&id_kat_show=8&id_kat=8




UPDATE w sprawie podkładu z Wibo:
Zaczął strasznie podkreślać mi suche skórki, choć wydawało mi się, że ich już nie mam :/ Dzisiaj mam wolne więc zaczynam akcję nawilżanie :) Kolejne info w krótce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)