13 listopada 2010

Senergen Peeling do skóry wrażliwej

Oj coś się rozpisałam o tym Synergen :D Teraz czas na peeling do skóry wrażliwej, póki nie spróbowałam Synergen to nie wiedziałam co to peeling xD Naprawdę!! Chociaż jest do skóry wrażliwej to ma ogromne granulki( no takie do oczyszczania xD) peelingujące. Pięknie oczyszcza buzię i pozostawia uczucie umytego okna xD Chodzi mi o to, że buzia po nim jest taka jakby przejechać ręką po śliskiej piłce (wiem bez sensu xD). Także gorąco polecam ogólnie rzeczy z Synergen są fajne :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)