9 lutego 2012

Drogie Panie testujemy: Maseczka Tomatox Magic White - Tonymoly.

Co, to jest ?

Tomatox Magic White Massage Pack, to maseczka wybielająca zawierająca aktywnie działający ekstrakt z pomidorów. Maseczka doskonale rozjaśnia skórę, nawilża, odżywia ją, a zarazem oczyszcza.

Opakowanie.

Pełnowymiarowy produkt dostępny, jest w czerwonym słoiczku w kształcie pomidora :) Bardzo podoba mi się, pomysł jak i wykonanie takiego opakowania. Ja do dyspozycji miałam 2 ml. próbkę.


Co ja, o tym myślę ?

Maseczka ma postać białej, gęstej, kremowej pasty. Łatwo rozprowadza się na skórze. Kosmetyk nakładam palcami, lekko masując twarz. Następnie pozostawiam go do wyschnięcia na ok. 15 minyt. Po tym czasie wszystko zmywam chłodna wodą, przy użyciu gąbki. 2 ml. maseczka starczyła mi na dwa użycia, na cała twarz, a resztkę wykorzystałam aplikując ją punktowo na pojedyncze krostki. Skóra po jej użyciu jest wyraźnie rozjaśniona, gładsza, i uspokojona. Zaczerwienienia zmniejszają się, a krostki zostają delikatnie podsuszone. Produkt nie ma wyraźnego zapachu.


Polecam ?

Pomidorowa maseczka Tonymoly, to produkt który świetnie działa na moją skórę! Nada się dla osób, które walczą z przebarwieniami na twarzy, i delikatnymi krostkami. Świetnie łagodzi, i koi skórę, a przy dłuższym stosowaniu można pozbyć się wszelkich czerwonych plamek. Przez kilka dnia miałam okazję testować próbkę tego kosmetyku, ale już rozglądam się za jego pełnowymiarowym opakowaniem na ebayu :) Pierwszy raz wspominała, o nim na swoim blogu maus, pamiętam, że tak jak Ja bardzo polubiła ta maseczkę :)

Dostępność: Allegro

10 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie, fajnie, ale cena przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię pomidorów, to taki subtelny znak chyba, ze mam się od nich trzymać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat mam ochote na pomidora:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na tę maseczkę ;)

    A pomidory uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawia wrażenie świetnego produktu i pomysł z opakowaniem w kształcie pomidora jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę o pomidorowej maseczce:)) i chyba się skuszę, żeby spróbować:)

    pozdrawiam serdecznie:)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. People diagnosed with, or suspecting that they have on other
    diets, which only cause you to get a better sense of
    what causes us to break into the fridge in the wee hours.

    Instead, switch to healthy options, even sugars, oils, and fats.

    Can the paleo diet Affect Acne? How Does The paleo diet Work?

    Yes, you might be used.

    My homepage - paleolithic diet list

    OdpowiedzUsuń
  8. http://kawaii-shop.pl/pielegnacja-twarzy/24--tony-moly-tomatox-magic-white-massage-pack.html tu ją możesz kupić ;)
    Aaa i mam pytanie, bo mam zamiar też kupić, ile razy trzeba taką maseczkę użyć? Bo boję się, że jak bd używała jej codziennie to moja skóra masakrycznie będzie wybielona.

    OdpowiedzUsuń
  9. There are many ways people acquire credit card debt:
    medical emergency, car breakdown, tuition and books, and lost video game.
    The research team at Brock University in Canada said their results were ''concerning'' and
    wrote that violent lost video game could ''reinforce the notion that all perfect lost video game are created equal.
    Have you and other gaming fans regarded as acquiring them to play and that is the fastest.
    These options are lighter and move slower, so they all said, No,
    I have less.

    Here is my web page: video game cheats for xbox 360

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)