12 października 2011

Nowy serwis - ktoś chętny?

Dokładnie tydzień temu otrzymałam emaila od Pani Justyny, dotyczącego testowania nowego serwisu urodowego, o takiej treści:

Witam serdecznie,

Reprezentuję serwis www.bobyy.pl i chciałam zaprosić Cię do testowania nowego serwisu. Obecnie mamy 2 kanały tematyczne: kuchnia i moda a teraz wdrażamy kolejny o urodzie. Będziemy zaszczyceni jeśli poświęcisz na swój czas i dołączysz do testów.

Twoim zadaniem będzie w określonym czasie: dodanie swojego bloga, wprowadzenie produktów, zdjęcia i opinii o produkcie. Opinia jest najważniejsza. Dzięki niej inni będą mogli podjąć właściwą decyzję o zakupie.
 

Jeśli jesteś zainteresowana testami odeślij proszę maila z informacją, że zgadzasz się na testy. W przeciągu miesiąca skontaktuję się z Tobą i przekażę adres i hasła dostępu do serwisu.

Pozdrawiam.


Od razu odpisałam z zapytaniem na czym nasza współpraca by polegała i oczywiście z dopiskiem, że ,,zgadzam się na testy"

Ja jestem strasznie ciekawa jak się, to wszystko rozwinie :) 

A Wy jeśli macie ochotę możecie napisać na adres justyna.kwasniewska@bobyy.pl emaila o treści zgadzam się na testy oraz z adresem swojego bloga :)

Co, o tym myślicie?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)