7 października 2011

Drogie Panie malujemy, tym razem paznokcie: Aloha, Colour Alike.

Co, to jest?

Lakiery z oryginalnej i nowatorskiej kolekcji Colour Alike nadadzą Twoim paznokciom olśniewający połysk. Starannie dobrana receptura pozwala utrzymać długotrwały efekt, a precyzyjny, wyprofilowany pędzelek zapewnia dokładne i równomierne nałożenie lakieru. Lakiery Colour Alike to gama niepowta- rzalnych kolorów, które dodadzą Ci charakteru, pozwolą dobrać makijaż do nastroju i ubioru. Lakier dostosowuje się do delikatnej struktury płytki paznokcia,łatwo się nakłada i szybko schnie.

Opakowanie.

Buteleczka o kształcie walca, typowa dla wszystkich lakierów Colour Alike. Czarna szeroka zakrętka dobrze leży w dłoni, choć według mnie mogłaby być węższa. W buteleczce jest 8 ml. emalii.


Co ja o tym myślę?

Kolor: Piękna, wakacyjna, ciemna zieleń z mnóstwem niebieskiego schimmeru. Niestety mój aparat zeżarł kolory i na zdjęciach prezentuje się on zupełnie inaczej niż w rzeczywistości, gdzie jest dużo bardziej zielony.
Pędzelek: Długi ale dobrze przycięty. Ładnie rozkłada się na płytce paznokcia. 
Krycie: Gdyby się przyłożyć starczyłaby jedna grubsza warstwa, jednak ja nałożyłam dwie cieńsze.
Konsystencja: W sam raz, lakier nie rozlewa się po skórkach, ale też nie jest za gęsty. 
Wysychanie: Dwie warstwy wyschły mi całkiem szybko.
Trwałość: Na paznokciach miałam go dwa dni i nic się z nim nie działo, po tym czasie po prostu mi się znudził i go zmyłam.


Polecam?

Aloha był zupełnie niespodziewanym prezentem jaki sprawiła mi firma Barbra. Gdy w poniedziałek zapukał do mnie listonosz nie miałam pojęcia od kogo jest i, co znajduje się w środku koperty napchanej bąbelkową folią. Lakier był zupełnym zaskoczeniem. 

Ale jak na mnie przystało emalię przetestowałam i moją opinią podzieliłam się z Wami :) Aloha, to piękny wakacyjny lakier, który będzie nadawał się zarówno na słoneczną pogodę jak i zimowe, śnieżne (trochę się zagalopowałam w końcu mamy październik) popołudnia. 

Dostępność: Strona internetowa Barbry, dokładnie tutaj i niektóre drogerie stacjonarne. 
Cena: 7,99 zł. 

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek, nie mam jeszcze żadnego lakieru tej firmy, szkoda, że mało dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień,wykończenie ma cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek! widziałam już na kilka blogach i na prawdę zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)