14 lipca 2011

Drogie Panie malujemy, tym razem paznokcie: Color Mania, Lovely.

Po pierwsze: Co, to jest?

Nowa seria emalii do paznokci firmy Wibo. Produkt charakteryzuje się dobrym kryciem i trwałością. 
Po drugie: Opakowanie.

Szklana, bardzo zgrabna buteleczka. Szczerze mówiąc myślałam, że jest trochę grubsza. Zawiera 8 ml. emalii.  
Po trzecie: Co ja o tym myślę? 

Lakier ma dość rzadką, ale nie lejącą konsystencje. Kryje przy dwóch grubszych, bądź trzech cieńszych warstwach. Schnie w normie.  Kolor, to przybrudzona lila. Niesamowicie mi się podoba, jest taki wiosenny :) Muszę przyznać, że to bardzo fotogeniczny odcień, zrobiłam mu chyba 100 zdjęć... :) Na moich paznokciach wytrzymuje 3-4 dni, i właśnie trzeciego dnia zaczyna ścierać się z końcówek bądź odpryskiwać, zależy od paznokcia. 
Po czwarte: Polecam?

Na pewno kupię inne kolory :) Tego dorwałam w Rossmanie na promocji za 3,99 zł.  Cena regularna, to 4,99 zł. 

9 komentarzy:

  1. Prześliczny kolor! Uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również skusiłam się na promocje tego lakieru, ale mi niestety nie przypasowała ta perła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor =] I lakier niedrogi =]

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten sam kolor i jestem raczej zadowolona ładny pastelowy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny:) Świetnie pasuje do odcienia twojej skory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ;) I masz piękne paznokcie !! :)) Zapraszam też do siebie, dopiero startuję ze swoim blogiem : http://missy-temptation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki :). Ja mam biały perłowy z satynowym połyskiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj pierwszy raz skusiłam się na lakier z tej serii. Jeszcze nie używałam, ale mam nadzieję,że będę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)