28 lutego 2011

Rozdanie u Shopaholic i krótka wiadomość

Shopaholic Dream organizuje rozdanie a w nim:




Jako, że ferie się skończyły, notki będą się pojawiać w piątki,soboty i niedziele :) Za utrudnienia przepraszam ;p Jak widać stuknęła mi już 50-tka za co baardzo dziękuję ;* Miałam zamiar dzisiaj przejść się do Rossmana, ale utrudniła mi to wielka kartka wywieszona na ich drzwiach z napisem REMONT. Eee byłam bliska płaczu gdy to zobaczyłam, ale uznałam, że jeśli remont to pewnie i dołożą coś nowego ;) Może szafę z Essence ;) Przydałoby się ;) Dobra lecę się uczyć ;* 

1 komentarz:

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)