1 czerwca 2012

Drogie Panie testujemy: Brzoskwiniowy żel do mycia twarzy i tonik - Eva Natura for Teens.

Co, to jest ?

Żel do mycia twarzy.
Brzoskwiniowy żel do mycia twarzy głęboko-oczyszczający, odblokowuje pory, redukuje zmiany trądzikowe. Nadaje skórze matowy wygląd. Ogranicza rozwój bakterii i redukuje zmiany trądzikowe. Nawilża i uelastycznia skórę. Zawiera Trikenol i Oligominerały <opis>.


Tonik oczyszczająco-matujący.
Przeznaczony do pielęgnacji młodej cery. Zawiera zestaw substancji aktywnych o skutecznym działaniu ściągającym, przeciwzapalnym i tonizującym. Doskonale usuwa zanieczyszczenia z wnętrza porów. Redukuje ilość zaskórników i wydzielanego sebum. Zapobiega błyszczeniu się twarzy. Zmniejsza skłonność do tworzenia się wyprysków. Nawilża i odświeża, reguluje pH skóry. Nie wysusza. Zawiera Trikenol, Oligominerały i Asebiol <opis>.


Opakowanie.


Żel zamknięty jest w całkiem poręcznej biało-brzoskwiniowej tubce. Opakowanie jest miękkie i mieści w sobie tylko 50 ml. żelu. Pomarańczowy korek zamyka się na zatrzask. Plastikowa, przypominająca kształtem elipsę ,,butelka", mieści w sobie 150 ml. toniku.
Co Ja, o tym myślę ?

Zacznijmy od żelu. Ma on lekką bardzo lejącą konsystencję, która lubi, wylewać się z opakowania. Kosmetyk przyjemnie się pieni, i mocno pachnie brzoskwiniami. Zapach bardzo mi się podoba, jest świeży, lekko kwaskowaty i genialnie stawia na nogi z samego rana :) Co do samych właściwości pielęgnacyjnych, i myjących żelu: delikatnie oczyszcza on skórę, nie wysuszając jej. Nie ściąga też skóry ani nie powoduje uczulenia. Dobrze sprawdzi się dla tych z   Was, które potrzebują lekkiego nie inwazyjnego oczyszczenia i nie borykają się z większymi problemami typu wypryski, czy naczynka. 
Jeśli chodzi, o tonik ma on ten sam zapach co żel. Brzoskwiniowy i mocno orzeźwiający. Jednak nie jest on już tak delikatny, po użyciu toniku skóra jest nieco ściagnięta i można odczuć, że w swoim składzie ma on alkohol. Przy dłuższym stosowaniu produkt może mocno wysuszyć skórę.
Polecam ?

Ten zestaw stosowałam już jakiś czas temu, więc nie jest on już chyba dostępny w drogeriach. Żel był całkiem dobrym produktem, za niewielką cenę. I choć wtedy miałam dużo większe problemy ze skórą niż teraz lubiłam go stosować. Głównie dzięki pięknemu, i słodkiemu zapachowi. Nieco rozczarował mnie tonik, który okazał się za mocny i drażniący skórę. Dzisiaj używam toniku z Safiry, którego recenzji możecie spodziewać się niebawem.


Dostępność: edycja limitowana, nie widziałam jej już w sklepach.
Cena: nie pamiętam :)


4 komentarze:

  1. miałam go kiedyś i byłam zadowolona :3

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety mam uczulenie na brzoskwinie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam ostatnio tę serię w swoim sklepie, niestety był to jednorazowy wypad, ponieważ teraz nie mogę już jej dostać. Tonik moim zdaniem jest bardzo mało wydajny, ale i ta zakochałam się w tych produktach zwłaszcza, że cena jednego produktu wynosila aż 2,30. :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)