22 czerwca 2012

Brudny róż - Trends Nude Wibo.

Dawno temu pokazywałam Wam brata, tego lakieru ślicznego, wprost idealnego jak dla mnie nudasa, dokładnie tutaj. Dzisiaj przyszedł czas na coś trochę innego. Ten lakier to brudny, nieco cukierkowy róż, fajnie komponujący się z odcieniem mojej skóry. Idealny kolor na lato, świeży, rzucający się w oczy a zarazem nieco elegancki :) Nakłada się w porządku, jest trochę rzadki, ale dwie warstwy wystarczą na pokrycie całej płytki paznokcia. Schnie w normie, a utrzymuje się na moich paznokciach już trzeci dzień :)

8 komentarzy:

  1. mam taki sam lakier ale jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super ;) Muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhhh cóż za kolor! Cudny! Czemu ja go nie mam ;( Lubię lakiery z Wibo, tanie, a czasami można znaleźć takie cudeńka że aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go, uwielbiam go,slicznie wyglada na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor, jak spotkam to go kupię, do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie zostawiaj komentarzy typu ,,Zapraszam do mnie.." czy ,,Obserwuję, liczę na, to samo..". Mój blog nie służy do autopromocji. Jeśli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga, zostaw jego adres, na pewno zajrzę :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)